Advertisement

ינון מגל רחלי רוטנר / פרשת ינון מגל רחלי רוטנר מסרה עדות במשטרה ישראל היום - רוטנר עלתה לכותרות באחרונה לאחר שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט אודות התנהגות בלתי הולמת של חכ לשעבר ינון מגל, מה שהביא בסופו של דבר לחשיפת מקרים דומים נוספים ולהתפטרותו מהכנסת.

ינון מגל רחלי רוטנר / פרשת ינון מ×'ל רחלי רוטנר מסר×" ×¢×"ות ×'משטר×" ישראל ×"יום - רוטנר עלתה לכותרות באחרונה לאחר שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט אודות התנהגות בלתי הולמת של חכ לשעבר ינון מגל, מה שהביא בסופו של דבר לחשיפת מקרים דומים נוספים ולהתפטרותו מהכנסת.. בעקבות פרשיית חכ ינון מגל והעיתונאית רחלי רוטנר הודיע מגל על פרישתו מראשות סיעת הבית היהודי בכנסת, חכ שולי מועלם תחליף אותו בתפקיד. יש משהו פתטי, בפיתוח קונספירציות נגד השמאל. חושב על הציצי שלך והתחת שלך, כמה שהם news, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות. לא רואה מצב שבנט מעיף את מגל מהבית היהודי, הוא יודע ממזמן שהוא האס במפלגה שלו, וככל הנראה מנהיג עתידי בימין. בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי benjamin willard שמתחילה ב רחלי רוטנר מאשימה את ינון מגל.

אין תשתית ראייתית נגד ינון מגל. ועכשיו, כתבת חדשות 2, דפנה ליאל, חושפת את תלונתה של אישה רביעית הטוענת שינון מגל. הוא מתחיל להטריד רגע אחרי שהודיע על כניסה לפוליטיקה. ^ הפוסט בעניין ינון מגל, דף הפייסבוק של רחלי רוטנר, 24 בנובמבר 2015. מי חגג השבוע במיוחד על פרשת ינון מגל?

רחלי רוטנר כת×'ות מי×
רחלי רוטנר כת×'ות מי×"×¢ וח×"שות על רחלי רוטנר Bizportal from img.bizportal.co.il
רחלי רוטנר, כותבת, מאיירת וציירת קומיקס, בין היתר באתר וואלה! ובמגזין רייטינג. הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. אבל כך ממש נכתב באתר רכילות וזה ממש, אבל ממש, עיצבן את ככל שהזמן חולף, נראה כי פרשת ינון מגל וההורדות המיניות רק הולכת ומסתבכת. חושב על הציצי שלך והתחת שלך, כמה שהם news, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות. מי חגג השבוע במיוחד על פרשת ינון מגל? אביה הוא יעקב רוטנר, מלחין ואמה, פזית, היא מורה וביבליותרפיסטית. אחרי שישה ימים סוערים הודיע חבר הכנסת tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל: רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל, התוודתה הבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית.

בפוסט שכתבה רחלי רוטנר היא טוענת כי חכ מגל השמיע באזניה התבטאויות מיניות במסיבת הפרישה שלו מהתקשורת:

ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט התפוצץ הבוקר על איש התקשרת ינון מגל: בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי benjamin willard שמתחילה ב רחלי רוטנר מאשימה את ינון מגל. מסתכל עלייך וחושב על הציצי שלך והתחת שלך, ציטטה דברים שאמר לה לדבריה, וגם הייתי מדבר עם אחרים על זה הרבה, על הציצי והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי. ברקע לדברים פרסמה רחלי רוטנר, עיתונאית באתר וואלה פוסט בפייסבוק שלה שבה טענה כי חהכ ינון מגל הטריד אותה מינית בזמן שערך את אתר וואלה ובמסיבת הסיום כשפרש מגל פרסם פוסט. רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו. רחלי רוטנר נגד ינון מגל, סיבוב שני. מגל מסר לבנט כי למרות שהוא בטוח שאין במעשיו היבט פלילי, הוא מבין שיש שנפגעו מהתנהלותו בעבר ולכן הוא מבקש לפרוש מהכנסת. קידום הידיעה נגד בעלה של רחלי רוטנר נעשה על ידי סוכנות הדיגיטל • הידיעה, שנראית כחלק מקמפיין נגד המתלוננות על ינון מגל, פורסמה למרות המדיניות המוצהרת של האתר ביחס לסיקור תקיפות מיניות. אבל בני הזוג רחלי רוטנר ואריאל ויסמן מסכימים על דבר אחד ‑ אין פרות קדושות. לא רואה מצב שבנט מעיף את מגל מהבית היהודי, הוא יודע ממזמן שהוא האס במפלגה שלו, וככל הנראה מנהיג עתידי בימין. רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל, התוודתה הבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. אחותה הצעירה ממנה היא הסופרת ליאת רוטנר. רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק.

שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך. גם זו אלימות נגד נשים. איזה פינוק חדש קיבלה איילת שקד? ^ הפוסט בעניין ינון מגל, דף הפייסבוק של רחלי רוטנר, 24 בנובמבר 2015. בנובמבר 2015 העלתה רוטנר פוסט בפייסבוק, בו טענה כי ינון מגל, לשעבר העורך שלה בוואלה! ולאחרונה חבר כנסת, אמר לה אמירות בעלות אופי מיני במסיבת הפרידה שנערכה לכבוד עזיבתו את האתר וכניסתו.

Yonatan Kitain Auf Twitter רחלי רוטנר × ×'×
Yonatan Kitain Auf Twitter רחלי רוטנר × ×'×" ינון מ×'ל Yinonmagal אני יו×"עת שאת×" מנס×" ל×'נות את עצמך מח×"ש ×'תקשורת א×'ל לא ×"ייתי ממליצ×" לך לנסות ל×"כפיש אותי ×'×"רך לשם ×"פוסט נכת×' ×'עק×'ות from pbs.twimg.com
הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. רחלי רוטנר נגד ינון מגל, סיבוב שני. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. רחלי רוטנר , ברשת החברתית טוויטר. מגל לא נשאר חייב ותקף: לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה! רחלי רוטנר , ב לקסיקון הספרות העברית החדשה . מגל מסר לבנט כי למרות שהוא בטוח שאין במעשיו היבט פלילי, הוא מבין שיש שנפגעו מהתנהלותו בעבר ולכן הוא מבקש לפרוש מהכנסת.

יש משהו פתטי, בפיתוח קונספירציות נגד השמאל.

נכון, אבל השאלה היא איך זה נאמר, באיזו סיטואציה. ינון מגל ובן כספית בראיון עם חכ יאיר לפיד. כבר בתחילת הריאיון אמר אולמרט בחריפות: למה בשואה נהרגו רק 6 מליון יהודיות? 0 ответов 0 ретвитов 5 отметок «нравится». עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. ינון מגל נגע בישבנים של נשים וניסה לנשקן; רוטנר עלתה לכותרות באחרונה לאחר שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט אודות התנהגות בלתי הולמת של חכ לשעבר ינון מגל, מה שהביא בסופו של דבר לחשיפת מקרים דומים נוספים ולהתפטרותו מהכנסת. קידום הידיעה נגד בעלה של רחלי רוטנר נעשה על ידי סוכנות הדיגיטל • הידיעה, שנראית כחלק מקמפיין נגד המתלוננות על ינון מגל, פורסמה למרות המדיניות המוצהרת של האתר ביחס לסיקור תקיפות מיניות. רחלי רוטנר, אנחנו לא מכירות (גם לא מכירה את בעלך) אבל תודה שבחרת לא לשתוק. 5,600 פוסטים לעומת 1,600 פוסטים שעסקו ברוטנר, שבאותו יום פרסמה. רחלי רוטנר, כותבת, מאיירת וציירת קומיקס, בין היתר באתר וואלה! ובמגזין רייטינג. אחותה הצעירה ממנה היא הסופרת ליאת רוטנר. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים.

ינון מגל ובן כספית בראיון עם חכ יאיר לפיד. כך הגיבה רחלי רוטנר, שהפוסט שלה בפייסבוק הצית את הפרשה בעניינו אחרי שישה ימים סוערים הודיע חבר הכנסת tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל: בעקבות המלצת המשטרה לסגור את התיק נגד ינון מגל והפוסט שפרסמה הבוקר רחלי רוטנר, מי שהחלה את הפרשה, דין גרוברד עונה לרחלי רוטנר ומכוון אש נגד עדר הכבשים של הפייסבוק. טוב, אז בואו נתחיל מזה שהתשובה שלילית.

רחלי רוטנר ×'ריאיון ×'לע×
רחלי רוטנר ×'ריאיון ×'לע×"×™ על פרשת ינון מ×'ל מ×'זין את from atmagil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com
רחלי רוטנר , ב לקסיקון הספרות העברית החדשה . זה מה שקרה כשניסינו לכתוב את הלהיט של ישראל. ברקע לדברים פרסמה רחלי רוטנר, עיתונאית באתר וואלה פוסט בפייסבוק שלה שבה טענה כי חהכ ינון מגל הטריד אותה מינית בזמן שערך את אתר וואלה ובמסיבת הסיום כשפרש מגל פרסם פוסט. עכשיו הם משתפים פעולה בעונה החדשה של 'טלוויזיה מהעתיד' ומסבירים איך התמודדו עם הסערה שפרצה כשהיא כתבה שינון מגל הטריד אותה. ינון מגל ובן כספית בראיון עם חכ יאיר לפיד. לא רואה מצב שבנט מעיף את מגל מהבית היהודי, הוא יודע ממזמן שהוא האס במפלגה שלו, וככל הנראה מנהיג עתידי בימין. מעניין מאוד למה רוטנר לא דיברה עד היום. רוטנר נולדה בנתניה למשפחה דתית.

המאיירת והעיתונאית רחלי רוטנר, שסיפרה בעבר כיצד ינון מגל הטריד אותה מינית בזמן שעבדה תחתיו כעורך הראשי באתר ״וואלה״, כתבה היום פוסט בפייסבוק ובו היא תוקפת שוב את מגל ומספרת שהיא לא היתה העובדת היחידה שהוטרדה על ידי מגל.

ועכשיו, כתבת חדשות 2, דפנה ליאל, חושפת את תלונתה של אישה רביעית הטוענת שינון מגל. שהחכ מהבית היהודי הטריד אותה במסיבת הפרידה מהאתר ■ עובדים אחרים סיפרו שעובדות עזבו את המסיבה נסערות כי מגל נגע בהן ■ מגל התנצל אך סירב להגיב לעדויות החדשות ■ בנט זימן אותו לשיחה. את נותנת קול, כוח והכרה להמוני. אחרי שישה ימים סוערים הודיע חבר הכנסת tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל: בעקבות פרשיית חכ ינון מגל והעיתונאית רחלי רוטנר הודיע מגל על פרישתו מראשות סיעת הבית היהודי בכנסת, חכ שולי מועלם תחליף אותו בתפקיד. אחותה הצעירה ממנה היא הסופרת ליאת רוטנר. 5,600 פוסטים לעומת 1,600 פוסטים שעסקו ברוטנר, שבאותו יום פרסמה. רוטנר נולדה בנתניה למשפחה דתית. נכון, אבל השאלה היא איך זה נאמר, באיזו סיטואציה. עכשיו הם משתפים פעולה בעונה החדשה של 'טלוויזיה מהעתיד' ומסבירים איך התמודדו עם הסערה שפרצה כשהיא כתבה שינון מגל הטריד אותה. רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל, התוודתה הבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. משמש כמגיש בערוץ 20, ושדרן בתחנת 103fm. רחלי רוטנר , ברשת החברתית טוויטר.

חושב על הציצי שלך והתחת שלך, כמה שהם news, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות ינון מגל. בנובמבר 2015 העלתה רוטנר פוסט בפייסבוק, בו טענה כי ינון מגל, לשעבר העורך שלה בוואלה! ולאחרונה חבר כנסת, אמר לה אמירות בעלות אופי מיני במסיבת הפרידה שנערכה לכבוד עזיבתו את האתר וכניסתו.

Posting Komentar

0 Komentar